Sunday, February 20

tolong paham aku!

dari dulu..
sampai sekarang..
aku paling malas kalau kerja dalam kumpulan.
aku bukan jenis yang tak boleh accept pendapat member.
boleh je!
malah aku lagi suka..
..kalau kerja dengan veteran/senior yang banyak pengalaman.
tambahan pulak kalau mereka jenis yang tak kedekut ilmu..
..part tu aku suka!
tapi aku malas..
malas kalau kerja aku terbengkalai disebabkan orang lain.
aku tak boleh proceed kerja-kerja aku disebabkan orang lain.

geram!
macam la mereka je ada personal life yang nak kena setel.
aku pom ada jugak.
tapi tolong lah!
tolong la setelkan benda yang lebih penting.
kata dah banyak pengalaman.
takkan tak boleh nak bezakan mana satu benda/perkara yang lagi penting..
kannnnn??


terasa macam nak je sekeh-sekeh..
ketuk-ketuk kepala orang.
boleh??

No comments: