Tuesday, February 15

aku rindu kawan sejiwa

aktiviti malam ni..
meng-gila jarak jauh.
boleh??
siapa kata tak boleh..
aku kata boleh.
boleh la boleh.
eh eh berdangdut la pulok!

meng-gila dengan siapa?
meng-gila dengan kawan baik.

kami..
pantang jumpa..ada je crite.
pantang tak jumpa pom ada jugak crite.
hahahaha.
walaupun sorang kat terengganu,
sorang kat kuala lumpur...
teknologi digunakan sepenuhnya untuk berhubung..cewah!

texting boleh dikatakan 24jam..
tipu..tipu..
takkan la time tido pom boleh texting kannn?
ada je benda yang kami nak share sama-sama.
baik dari sekecik-kecik story sampai la sebesar-besar story.

facebooking kadang-kadang je.
tapi bila dah on9..
kami ka-rocksss sama-sama.
kami sewel sama-sama.
kami berpantun sama-sama.
baru je lepas berpantun dengan dia =)
maybe ada kawan-kawan lain dah muak tengok kesewelan kami kat news feed mereka..
ye lah umur dah pertengahan 20-an..
..tapi perangai macam entah!
hahahahaha..
kalau muak, sila remove kami.
kami tak kisah.
sikit pom tak kisah.
hahaha.

macam mana la aku boleh jumpa dengan hamba Allah yang sejiwa sekepala ni..
haih!
boleh hilang stresss.
boleh hilang sakit kepala.
tapi boleh kejang perut,pipi sebab gelak je manjang.

macam mana kami boleh berkawan baik..
..sampai sekarang?
aku citer next entry ya!



terima kasih Allah..
kerana kirimkan aku sahabat,kawan,kakak,roomate,classmate yang baik hati.
yang paham aku.
yang ada tika aku susah,tika aku senang.
peneman tika aku shopping & dating ^___^
yang paham kegilaan aku.
yang sudi jadi telinga aku,mata aku,bank aku  (hihihi)
semoga kami tetap jadi sahabat dunia akhirat.
i love u my prennnn!

No comments: