Tuesday, February 1

setahun yang lalu

aku suka flashback citer lama.
citer suka.
maupun duka.

tadi dok belek notes lama-lama kat fb.
terbaca notes yang aku dedicate khas..
..untuk kawan-kawan yang giler best pernah aku jumpa.
notes tu tanda terima kasih sebab sudi jadi part of my sweetest memory.


owh.
hari ni 1 hari bulan februari.

tahun lepas,
1 februari..
aku start keje.
audit assistant kat firm sederhana-kecik.
gaji time tu tak pikir sangat..
..yang penting bulan-bulan bergaji.

boss huhahuha sekepala.
tapi still ada limit.
senior yang tak pentingkan seniority.
tapi still ada limit.
colleagues yang banyak membantu,men-support,meng-giler time suka duka.
mana nak cari environment macam ni??
bagi aku..kat sini!!

tapi jodoh aku dengan mereka tak lama..
6 bulan je.
tapi tempoh 6 bulan tu tetap fresh dalam kepala otak aku.
mana nak cari??
hanya kat sini!!





















pic sources: fb mereka.


No comments: