Wednesday, February 23

abang aku dah femes

entry ni khas untuk abang aku.

petang semalam dia dok kalut update status kat fb.
sibuk dok tanya:
sapa ada tengok majalah In-Trend bulan ni yang covergirlnya Fauziah Gous (warna oren)?
tlg respon kat saya, pls.. pm pun xpe. thanks.

tertanya-tanya jugak..
kenapa mamat ni kalut dok tanya pasal majalah tu?
setahu aku dia minat baca Maskulin..
auwww maskulin ke?
time tu aku buat-buat tak kisah..
maybe dia tanya..
sebab relate dengan keje tukang-amik-gamba-separuh-masa tu.

malam semalam bila tengok balik status tu..
owh sipi-sipi la sangkaan aku..
memang ter-relate dengan hasil keje dia.
dan yang lebih BEST-est is..
blog beliau
tersenarai dalam 50 blog pilihan In-Trend
keluaran Mac 2011.
YEAY!
tahniah! tahniah!
tahniah juga pada sifu beliau sebab turut sama tersenarai.
patut la kalut semacam je..
hihi.

credit pic


aku harap abang aku teruskan usaha beliau meng-hambik gambar yang cantik-cantik.
kalau ada yang nak gunakan khidmat abang aku ni..
boleh la contact dia kat sini dan sini.

letih dok cari majalah tu kat area sini..
In-Trend Mac belom sampai la dik!
haih.hampa

No comments: