Friday, March 4

minggu pertama bulan tiga

kamis 3hb3.
semalam.


pergi keje awal.
tak kalut as usual.
tahniah untuk diri sendiri.
yeay!


ke ofis berlenggang kangkong.
kat bahu ada beban hampir 5kilo.
eh ke tak sampai 5kilo?
bawak balik laptop boss.
sisa keje yang MESTI disiapkan.


sebelom kuar breakfast & pegi discussion.
submit keje.
tak terima ucapan terima kasih,thanks maupun xiexie.
ok hati masih tak kisah.
masih tak kecik ati ni.


dalam perbincangan..
hati mula terasa kecik.


hasil keje aku.
orang lain dapat nama.


kalau small-stupid-silly mistake.
bukan keje aku pom..
akan terpalit jugak nama aku.
owh dunia.

ok.
tinggalkan citer terkecik ati tadi.


petang kamis..
sambung keje yang satu lagi.
keje yang dah berbulan-bulan tapi tak setel lagi.
terbengkalai sebab banyak halangan.
ke alasan?


aku tumpang gembira..
..sebab akak yang dah berbulan apply nak pindah negeri lain.
..berjaya jugak pindah.
dia kata jenuh tunggu surat tinta emas.


sedih pom ada jugak.
sedih sebab dah takde yang akan perturun ilmu.
sedih sebab aku tak suka perpisahan.


what goes around,comes around.

No comments: