Sunday, March 6

lone ranger

malam tadi..
tido tak berapa nyenyak.
sebab hari ni kena berdepan benda baru.
benda yang tak pernah aku alami.
benda first time..
..yang nak taknak aku kena hadap.

ok.
first time naik flight.
dah la first time..sorang-sorang lak tu.

first time pergi kursus.
pergi sorang-sorang takde geng.

penyakit ke apa eh..
benda kecik..
tapi pikir lebih-lebih sampai tak bleh tdo.
nervous lebih.
haih!

pagi tadi..
bangun awal-awal.
bersiap apa yang patut.
dalam dok kalut-kalut..
sempat lagi..
curi masa singgah umah tukang jahit.
hihi..

first boarding pass..so harus di-capture :P

ok.
dalam flight aku dok seat tengah.
sebelah kanan adik indian.
sebelah kiri uncle chinese.
betol-betol 1 Malaysia.
mereka sangat baik.

serius aku nervous gila.
masa flight nak landing.
masa flight berlanggar ngan awan ke apa..
bergegar-gegar.
ketara sangat ke muka nervous aku?
kalau dapat capture muka time tu..
kelakar gamaknya.

alhamdulillah selamat mendarat.
sampai je lcct.
aku cari kaunter taxi.
malas nak pusing-pusing kat tempat tak biasa.
kang sesat.
susah.
:p
macam la takde signboard kannn.

setengah jam lepas tu..
sampai kat tempat yang dituju.
tempat pertapaan untuk 4 hari 3 malam.

untuk 3 hari..
aku kena belajar ilmu baru.
mungkin perhangat ilmu sedia ada.
dannn rehatkan diri,minda,otak.

Ya Allah,
permudahkan segala urusanku.
amin..
view luar bilik pertapaan



Umie,
jangan risau :)
redah je..

No comments: