Sunday, September 4

reunion.makan.bergambar.balik.

walaupun hari ni dah hari kelima Syawal..
aku tetap nak citer tang 28 Ramadhan yang lepas.
heheh.

hari tu
berbuka puasa
bersama geng satu kelas masa hingusan dulu
a.k.a reunion kecil-kecilan.

beriya.bersungguh.eksited aku nak join.
sebab utama of cos sebab incikSusah.
heheh.

bila dia bagitau yang takleh join sebab ada hal.
dah tak beriya.dah tak bersungguh.dah tak eksited.
tapi disebabkan nak jumpa kawan-kawan lama..
..yang dah 'banyak' berubah..
aku kuatkan jugak kaki menapak ke tempat kejadian.

aku..
antara yang terawal sampai.
jadi pemerhati.

ternampak kelibat yang macam ku kenal.
eh kaler baju 'tersama' la plak.
seingat aku takde buat sebarang pakatan.
dalam hati dah dupdapdupdap.
dalam kepala dah terpikir mati la kena bahan teruk malam ni.
dan sangkaan aku memang tepat sekali.
=="

malas nak citer panjang.
walaupom dah terlebih-lebih

ok let's pictures tell the story!


juadah untuk selera Jawa sahaja




posing sebelom kata-kata aluan :p


gegirl yang terlibat
 
boboy di tempat kejadian

pic credit to KakLong

No comments: