Saturday, September 24

Dia sedang menguji mereka.

otw balik kampong khamis hari tu,
aku dapat SMS dari kawan (aku namakan A).
A inform yang dia kat wad..
tunggu nak operate buang cyst esok nya.
A mintak doakan dia.

terkejut..ada.
blur pom ada.

terkejut..
sebab last jumpa hari tu..
time bukak puasa a.k.a mini reunion..
A tu nampak ok je..
ceria je..
tak nampak tanda-tanda sakit.

blur..
sebab cyst tu apa eh?
aku refer kawan aku lagi sorang (M)..
M bagitau cyst tu macam ketumbuhan yang tumbuh kat rahim.

em blur lagi..
aku refer makcik aku.
makcik aku plak bagitau..
liquid fill with blister at on skin or under skin.
bertambah blur.

aku tak puas hati aku call A.
A explain macam tu macam ni macam tu.
tapi masuk telinga kanan keluar telinga kiri.
bila dengar suara A..
aku jadi sayu.
aku control suara..try buat gelak-gelak.
tapi air mata aku bergenang jugak.

pagi esoknya aku dapat SMS dari husband A.
mintak doakan..
A dapat jalani operation buang cyst tu dengan selamat.
petangnya aku text husband A nak update tang A.

alhamdulillah operation selama 2 jam..ok.
Dr. kata bukan cyst tapi fibroid besar limau (size kecik).
alhamdulillah.

tapi..
operation ni berisiko tinggi sebab major operation.
harap-harap semua ok..
harap-harap A cepat sembuh.
Ya Allah permudahkan lah urusan sahabatku ya Allah.

time raya hari tu aku & Awok..
sempat melawat kawan kami (F) yang bersalin.
:'(
baby meninggal.
anak first F&D..
baby boy.
F&D nampak kuat!
dalam hati Allah je yang tahu.


No comments: