Tuesday, November 29

that man that woman

first time aku dengar lagu ni..
..dalam Music Bank.
11.11.11 kot kalau tak silap.

walaupun sepatah haram aku tak paham..
apa kebenda lirik yang disebut laki dan pompuan tu.

dorang nyanyi bersungguh-sungguh
sepenuh jiwa macam nak nangis.
dorang menggambarkan peritnya perasaan dorang time tu.
sambil menyentap perasaan aku nih!

first time air mata bergenang.
walaupun aku tak paham bahasa korea.
dorang memang penyanyi yang best!
pelakon yang awesome jugak!

semangat aku mengoogle video lagu ni kat youtube.
dan aku jumpa yang ni.
pastu aku share kat wall aku..
dengan harapan lain kali bleh tengok lagi.

dan hari ni..
dah berpuluh kali aku replay lagu yang sama kat youtube..
tapi tiap kali sampai satu part,
mata aku bergenang lagi.

aku tak puas hati!
pekebenda la mamat dan minah ni dok sebut.
aku try tanya member yang pernah blaja bahasa korea.
disebabkan dibusy ngan aktiviti kekoreaan beliau..
aku bukan jenis penyabar, 
aku google lagi cari lirik..
dan aku dipertemujodohkan dengan lirik ni.

aku sentap!
kenapa lirik lagu ni macam ni??
terjelepok kat batang idong.

hati aku tetap takpuas.
aku teruskan google lagi.
aku terjumpa video siap ngan subtitle.









bila aku dah siap merajinkan diri memprintscreen video ni..
baru la member aku tadi reply.
lalu dia explain dan bagi link ni..
gila!!!
kali ni lebih dramatik!
aku benci suka gilagila lagu ni..
T..T

포맨 & 미(美) – 그 남자 그 여자
honja.
na honja.
honjaigi sirh-eunde.

No comments: