Friday, October 14

selamat tinggal Lemau

alhamdulillah rabu lepas dah setel.
test JPJ untuk moto dan kereta.
one shot je.

Umie,Ba,Alang jadi pompom kat litar hari tu.
hahahaha.
dah tua pom nak kena pompom bagi semangat ke?
eh suka ati laaaa~
thanks famili
*hughug*

thanks cikgu-keta-ijau
sebab ajar calon yang bengap dan slow ni.
wahhh!
cikgu pom jadi pompom tau.
siap standby kat litar tu bagi moral support kat aku.
masa dok tunggu turn nak naik bukit
cikgu siap text lagi..
ok ke test?
buat cermat-cermat deh
ingat atas bukit selagi tok raso klah..
jange jatuh handbreak..
insyaAllah bereh tu..

part jalan raya,
aku dapat pegawai JPJ pompuan yang bleh tahan garang.
hohoho.
dah la time tu dah tengahhari.
so paham-paham la time tu time lunch.
nasib baik Puan tu tak ngap aku.
hahaha.

bleh tahan psiko gak la.
time aku drive slow..dia soh aku drive laju-laju.
kat simpang yang banyak keta,moto,lori..
time tu la dia tinggikan suara suruh aku kuar simpang.
time aku drive gear 2 dia suruh aku tukar gear 1.
time gear 1 disuruh tukar gear 2.
aku tau yang dia saje nak test aku gelabah ke tak.
kan Puan JPJ kan? kan?
ek eleh.
aku cool la weh..
hahahaha.
belagak mentang la dah pass :P

alhamdulillah hari tu jalanraya tak busy sangat.
kenderaan lain cam tau-tau je hari tu aku ada test kan?
hikhik..

time dok tunggu turn nak test moto..
aku nak terkencing.
tu je.
yang aku gelabah kalau-kalau dapat moto ex5.
aku tak pernah tak fail time nak tongkat moto tu.
huhu..
tu yang aku gelabah.
bila sampai je turn..
cepat-cepat aku bagitau cikgu yang aku nak tukar moto.
eh satu lagi yang aku gelabah.
time nak buat nombo 8 tu..
aku selalu je terlebih putar-putar nombo 8.
bila kat dalam nombo tu dah syok putar-putar sampai tak sedar.
tapi alhamdulillah berjaya.
pegawai JPJ yang jadi penilai hari tu..
em bleh tahan hensem..erk.
dan jugak garang.
standard la kan dorang wajib tunjuk muka garang.
bia budak-budak calon ni gelabah skit.
eh tapi memang hensem.
hahahaha.
sempat lagi menggatal time-time nak terkencing tu!

okeih setel bab lesen.
hmmm nak beli keta pe eh?
eh lupa.
duit blom cukup banyak.
so,simpan dulu angan-angan mat jenin.

byebye L


via

P come to me.
meh mai meh.


mat salleh kata..
better late than never.

No comments: