Wednesday, October 19

kalau tak stress bukan kerja namanya!

hari ni giler stress..
aku nk luah sumpah seranah kat sape aku tak tau.

aku luah kat sini je lah.


aku nak tuju sesi luahan perasaan ni kat ko!
ye ko!
bukan ko yang sedang baca blog aku ni.

seorang ko yang giler pemalas..!

buat keje tak pernah nak serius.
main-main.
kalau ko nak main-main tak heret libatkan orang lain tak pe la jugak.
ni ko buat salah,
alih-alih orang lain yang nak kena 'tolong' baiki balik salah silap ko tu.

eh eh.
dah la ko buat salah,
orang lain yang tolong.
pastu slumber giler badak..
ko ulang alik-ulang alik buat-buat sibuk benda lain
bukannya nak bagi idea setelkan masalah yang ko buat.

semua benda bagi ko small matter jeeeeerrr.
tak yah stress-stress
tak yah gelabah.

banyak la ko tak yah stress,gelabah.
bila ada je salah ke hape ke,
ko campak letak kat kepala orang lain..
tunding jari kat orang lain..
padahal memang terang-terang tu salah ko.

weh tolong la.
ko gaji dah banyak..
so buat la keje setaraf ngan gaji yang ko dapat.

aku ni gaji ciput je..
so keje pom kena ciput je la kan?

bila stress cam gini..
mula la aku pasang niat nak berhenti je keje.
jadi surirumah!

bila aku post niat,angan-angan nak jadi surirumah..
eh ramai la pulak yang bagi sokongan
meng-like,komen.

dah tak de benda lain ke nak pikir?
dorang pikir aku dah nak kawin..

eh eh kawan-kawan ce try kreatif,kritis skit..
selain benda lain dah tak de benda lain ke selain kawin?
ni satu lagi topik yang bleh stresskan aku..

aku malas nak edit cantik-cantik..
 
 

one and d'only yang bangkang aku punya "cita-cita"
..makcik aku..

No comments: