Sunday, October 16

sakit tulang belakang & sendi lutut

tau bila terkena sakit-sakit..
tulang belakang & sendi-sendi kat lutut ni.
mula-mula aku pikir maybe sebab musim hujan.

badan abdomen anggota tubuh aku ni..
jenis yang tak tahan sejuk sesangat tahap mencucuk-cucuk.
dan juga tak tahan panas terik.

bila cuaca dah ok..
tak panas & tak sejuk sangat..
sakit tu tak hilang-hilang jugak.

pastu aku pikir maybe sebab..
tanda-tanda awal yang bulan nak mai kot.
ermmm..
normal bagi kitaran normal orang pompuan la kot.

tapi bila bulan dah pegi..
sakit tu makin mencucuk-cucuk.
tak hilang-hilang jugak.

nak ke klinik..malas.
kang tak pasal-pasal dapat dialog panas telinga dari doktor.

hai orang muda pom dah sakit-sakit macam orang tua?

kenapa?
orang muda tak leh sakit ke?
orang muda sihat 24/7.
orang muda pom orang jugak kan?
bukannya robot.
eh robot pom bleh sakit pe kalau dah karat tak letak pelincir?

haih pe yang aku merapu merepek ni...!

huhu..
camne nak hilang kan rasa sakit ni..?
hukhuk.
khamis ni gaji.
aku nak cari supplement kalsium magnesium.
pastu nak telan banyak-banyak.
harap-harap jalan lah.


aku yang sakit.
lagi sakit bila pikir dari 2 tahun..
postpon ke 7 tahun.
hukhuk.

No comments: