Monday, January 31

give me the answer.

tengah dok release tension..
..sementara tunggu ilham mariiiii..
aku ter-view satu blog.
post kat blog tu mampu tarik perhatian aku..
..yang tengah serabut serabai ni.

tertarik sebab..
..soalan/topik yang ditulis ditaip penulis blog tu
aku pernah alami.
dan mungkin aku sedang alami.

soalan/topik yang ditulis ditaip penulis blog tu..
pernah dok berlegar-legar kat kepala otak aku ni.
sebelum ni aku ingatkan aku sorang je dok pikir benda yang sama.

sampai satu tahap..
..aku dah malas nak pikir soalan tu.
malas nak semak-kan kepala otak yang dah sedia semak.

tapi lepas terbaca tulisan/soalan penulis blog tu..
persoalan tu datang balik.


aku tau..belom masanya untuk aku dapat jawapan pada persoalan tu.
atau mungkin persoalan tu takkan pernah terjawab.

kondisi: makin serabut.
salah siapa?: bukan salah cik penulis blog.

No comments: