Thursday, January 20

balik stesen

hari ni aku dah start masuk ofis..
ada keje menunggu.
ada masalah baru yang menanti.

alhamdulillah..
first oustation yang best!
best sebab dari breakfast,lunch sampai la ke dinner..
..boss,client belanja.
duit dalam poket dok diam-diam.
save!
best sebab dapat terokai,jenjalan tempat baru.
(walaupom aku ni seorang yang sangat fail dalam menghafal nama jalan & tempat)

tugas yang boss assign kat aku pom tak banyak.
otak pom tak terbeban sangat.
boss just suruh buat analisis penyata kewangan..
..dan melawat sekeliling kolej TATiUC.

bab buat analisis ni boleh tahan sakit jugak otak..
tapi alhamdulillah senior banyak membantu.
bab melawat sekeliling kolej..
..aku suka!
sebab dapat tengok budak-budak kolej..hihi.
sebab dapat tengok kemudahan yang mereka dapat..
..lalu di-compare-kan dengan kemudahan aku dapat masa belajar kat UiTM dulu.
sebab dapat flashback balik memori masa blaja dulu..
..masa muda-muda dulu ^^,

tengah asyik dok best-best outstation kat sana..
..akak housemate text bagitau tuan rumah datang rumah sewa.
..tuan rumah bagi perkhabaran yang menyakitkan kepala otak.
kami kena kosongkan rumah sewa by end of this month.
gila!
mana nak cari rumah dalam masa 2 minggu kat area bandar!!??!!?
$Q@%^&!@S*+~@X!!!!!
aku baru je berkira-kira nak save bulan ni dan bulan depan.
budget lari.
tenaga,masa terrrrrrbuang..
baru je masuk rumah tu bulan 12 hari tu..
..nak kena angkut,pack balik barang-barang turun tingkat tiga.
bukan sikit..banyakkkkkk!
adat weh!
nasib weh!
aku hanya penyewa.
rumah tu bukan bapak aku punya!
=_="

 

alhamdulillah harapan agar tak terserempak ngan old flame..
tak tinggal harapan.

No comments: