Tuesday, January 11

aku tak stress. aku kuat. aku kuat.

pagi semalam,
dapat call dari boss.
katanya next week aku kena pegi outstation kat kemaman.
ooooo yeay!!

best part is aku tak payah bertapa kat ofis.
sambil ber-outstation tu..
boleh la release-kan sikit stress.
orang kata sambil menyelam..
sambil minum air.
*tapi aku tapi reti menyelam..erk!*


but!
the worst part is..
..kerja lama belom setel.
kerja tertunggak.
..bukan sebab aku suka tangguh-tangguhkan kerja.
tapi sebab client.
client yang suka-hati-boss-dia je lengah-lengah kan masa.
macam la aku takde kerja lain yang nak disetelkan..
kan?

dan yang lebih worst lagi...
gaji lambat lagi..
so terpaksa la dulukan duit dari poket sendiri dulu.
huhu..
bulan ni pulak bulan kekeringan..

haih!
agak-agak dapat release tension ke?
ke makin terbeban kepala otak ni??






No comments: