Tuesday, August 16

Lemau remains Lemau.

pagi tadi ada rewang kat ofis.
rewang-rewang packing biskut raya,kurma untuk majlis ahad ni.
aku tolong apa yang patut je.
sebab bosan dok ngadap pc.
pc hadap aku.
takde keje.
bosan.
opssss!

oooh.
sebelom terlupa.
hari ni 16 ogos 2011 kan?
*soalan bodo*
hehe.
ehem ehem..
ekceli hari ni genap la setahun aku keje kat terengganu.
emmmmm..
nak flashback balik macam mana first time lapor diri hari tu..

tapi lain kali je la.
next time matsalleh cakap.
takde mood!!!
hati terbakar dari pagi tadi belom padam!
serious geram-giler-nak-mampos!

balik dari rewang..
dapat mesej yang berbunyi sebegini..

Salam Ramadahan.
sebagai info saya (cikgu kereta)
ingin memberitahu bahawasanya
permohonan anda untuk test 21hb..
telah ditolak kerana terlebih kuota
[msg send by *****]

kali ni dah kali ketiga kuota PENUH!
aku dah remind banyak kali sebelum,semasa aku pergi kursus hari tu.
dan selepas aku balik kursus..
aku nak settlekan benda ni AWAL-AWAL.
CEPAT-CEPAT.

ya.
ya.
aku paham bukan aku sorang je yang amik,belajar memandu kat situ.
bukan aku je yang beratur tunggu turn nak test.
tapi kenapa asyik aku je yang ter-miss tak termasuk dalam list?
budak-budak,pakcik-pakcik,makcik-makcik..
..yang masuk kelas sama ngan aku..
dah bersenang lenang ke hulu ke hilir bawak keta,moto.
aku???

nak kata ada payment yang belom settle,
aku dah settle kan semua.
except balance ciput yang katanya perlu disettlekan pada hari test nanti.

kenape asyik nama aku je tak dapat masuk dalam list?
nama budak lain elok jer terselit.


BAKPO?
PORKE?
KENAPA?

KIYUHUWA?
WEI SHENME?

owh ya.
aku lupa cikgu memang anti ngan aku.
since peristiwa ni

bila la gamak nye setel??
T___T

sabar pom ada batas la cikgu!
dok Lemau Lemau pah ceroh.
jangan la buat saya macam ni.
saya bayar tauuuuu..
bukan belajar free free.
korban tenaga,masa,cuti tahunan..
dan duit!

No comments: