Saturday, May 28

terbantut

makin lama rasa makin liat.
gila malas nak pergi litar..belajar kereta.
mood terbantut.

siapa tak rasa down gila weh..
..kalau dari engkau start pegang stereng,sampai la engkau turun kereta..
..cikgu asyik membebel.
ada je benda yang tak kena.
engkau tekan minyak lebih..engkau kena marah.
engkau tertekan brek..engkau kena marah.
engkau terlajak terlebih tiang..lagi sekali engkau kena marah!
aku bukannya pergi langgar famili lembu yang dok lintas jalan.
aku bukannya pergi langgar bumper kereta depan.

standard la kalau student bengap..
baru first time kot belajar naik bukit,parking..
agak-agak kalau aku dah pandai takde la menyusahkan cikgu.

cikgu pun takde nya ajar aku..
..macam mana step yang betol naik bukit,masuk parking!
cikgu expect aku nak reti sendiri?
sia-sia je la aku bayar kalau nak kena belajar sendiri.


aku paling pantang kalau lelaki suka membebel.
serius!
sangat weird!
baik tukar jantina jadi pompuan je la weh...

*********************************

aku agak la kan..
cikgu tak dapat habuan dari bini dia masa malam jumaat kot.
tu yang hormon jantan menggila nak marah tak tentu pasal!

2 comments:

Siti Hayati S.Hamid (Yatt) said...

hahahaha..pandai lak ko psl mlm jumaat eh..sabo je la...manusia ni mcm2 ragam...jgn smpai xde mood nak blaja keta..teruskan smpai dpt lesen..chaiyokk!!!

cikMayat said...

kakyat,automatik xde mood.dia xptut nk marah2.huhu.