Sunday, May 15

-t a k p e r l u t a j u k-

dah lama tak update kat sini..
kt fb pom dah jarang gatal tangan nak meng-update.
dah lama tak text kawan-kawan.
mood memang takde dua-tiga-empat-lima-menjak ni.

entah la.

ada dua,tiga member dok tanya aku ok ke tak.

..pelik..

sebab tetiba je keluar soalan "ko ok ke tak"
mereka pelik sebab katanye sebab dah lama tak nampak status update dari aku.
dah lama tak nampak aku on9.

jawapan simple.

aku malas!
sekarang aku lebih suka pendam sekor-sekor sorang-sorang.
sebab mood-swing-gila-taufan ni membataskan aku.

eh ke maybe sebab aku tak cukup rehat?

weekdays keje-keje-keje-keje.
weekdays naikturuntangga-naikturuntangga-naikturuntangga.
balik keje je..
nawaitu asal nak rehat lima minit,last-last terjaga jam lima pagi.
call tak terjawab.
mesej tak ter-reply.

weekend bangun awal pagi.
tak sempat breakfast.
berjemur panas dok tunggu turn.
blaja tengah-tengah panas.
tangan dah berbelang.

tak.
aku tak mengeluh.
sikit pom tak.
tu la rutin aku sekarang ni.

.
..
...
incikSusah,
kalau lah kita bisa terbang..
kannn?

No comments: