Sunday, April 17

weekend yang weeeeeeeeee ^^,

jumaat yang lepas..
tak pernah-pernah bangun awal pagi di hujung minggu cam gini..
first time untuk tahun ni..mungkin.
adik-adik aku pom naik pelik dengan perangai aku hari tu.
hihi..

beria-ria bangun awal..
sebab si remaja purba ni bakal attend kelas memandu.
hikhik..
buat malu je.
tapi takpe.
aku dah tak kisah mulut-mulut jahat nak mengata.
dah tak kisah mata-mata juling memandang serong.
apa nak kisah..
bukan si mulut-mulut jahat dan si mata-mata serong yang bayarkan!
hahaha..

seru nak amik lesen baru je sampai..
sepantas kilat..
zupzapzupzap..
Ba tolong daftarkan..
Ba tolong usharkan..
Ba jugak yang tolong hantar pergi kelas.

kelas best!
cikgu kelakar.
suka buat lawak sebab tak nak kami rasa mengantok.

aku sikit pom tak ngantok.
kagum dengan diri sendiri.
mungkin sebab teruja dengan benda baru..
eh ke jakun?
hahaha..

makanan kat cafe pulak sangat mahal dan tak sedap.
owh makcik amik peluang kaut untung eh?
tak baik tau..
huhu.

sampai umah lewat petang..
tak sempat nak manjakan diri untuk berehat-rehat.
sempat makan,mandi je.
aku terpaksa study untuk exam undang-undang jalanraya esoknya.
huhu.

dari belajar kat uitm dulu sampai la sekarang..
aku memang alah dengan undang-undang a.k.a law.

asal bukak je buku undang-undang..
mata konfem kuncup.
asal bukak je buku undang-undang..
mulut konfem ternganga menguap..
=="
last-last buku entah ke mana,ilmu entah ke mana..
tido!

pagi sabtu..
subuh dah sedar pergi kejut Umie,Ba..
cakap yang aku tak prepare apa untuk exam..
huhu..
boleh plak aku suruh Ba call cikgu bagitau yang aku nak cancel tak mau amik exam.
membebel-bebel Ba.
sebab takut,sakit telinga dengar bebelan Ba..aku sambung study
tu pom sempat lagi terlelap dua,tiga round..
hadoi!

tak sempat nak breakfast..
dah gerak pergi amik exam.
Ba dan Alang temankan.

masa mock test alhamdulillah aku pass.
tu pom main tembak-tembak.
on the way pergi ke tempat exam sempat lagi aku bukak buku..
dengan harapan nak cover topik yang belom ter-cover.

and.
finally.
aku pass ujian undang-undang dengan jayanya.
yeay!
minggu depan masuk bengkel.

tima kasih adik-adik doakan akak mu ini.
tima kasih Ba sebab susah payah bangun pagi hantar pegi kelas.
tima kasih Umie sebab support.
*pelukpeluk*

masa lunch..
ada kanak-kanak sekolah..
beranikan diri tegur si remaja purba.
auwww!
=="

No comments: